I.
Вступна частина (привітання, повідомлення плану
та мети заняття)
II.
Методико-теоретична частина
1.
Ознайомлення з
пам’яткою: «Загальні положення про атестацію педагогічних працівників» (*, ст. 33)
2.
Круглий стіл
«Педагогічні методи та прийоми». Педагоги діляться досвідом та думками за темою
обговорення, а також намагаються пристосувати прийоми педагогічної техніки з
досвіду А. Гіна (в тому числі, розглянуті на попередньому занятті) та з досвіду
колег по закладу.
III.
Тренінгово-практична частина
1. Тренінгова вправа «Музика: про що вона?»
Прослуховуючи музикальний матеріал, педагоги фантазують про те, які події,
персонажів, можливо, емоції вона змальовує, на їхню думку. Після кожного твору
триває обмін враженнями, обговорення можливої назви музикального відривку.
Завдання:
1. «Метелик з пораненим крилом»
2. Cirque Du Soleil “Storm”
3. Cirque Du Soleil “Klezmer Moment”
4. Yiruma “Kiss The Rain”
5. Zaz “Je Veux” (без слов)
2. Домалюй картинку (за Е. П.
Торренсом) – варіант «Кружечки».
Випробуваний має закінчити запропонований абстрактний/найпростіший
малюнок/малюнки, запропонувавши якнайбільше оригінальних варіантів. Вправа проводиться в умовах часового
обмеження.
3. Ігри для використання
в педагогічній діяльності
Дерева, трави, квіти
Мета: розвиток уважності та вміння швидко реагувати; формування засад
екологічного виховання.
Ведучий пропонує прослухати назви квітів, кущів,
дерев, одночасно виконуючи певні рухи: якщо кущ – поплескати в долоні; дерево –
підняти руки вгору; квіти або трава – покласти руки на пояс.
Завдання: конвалія, шипшина, сосна, береза, тополя, мак, яблуня, кульбабка,
осика, ірис, аґрус, пролісок, калина, горобина, ромашка, дзвіночок, пижмо,
акація
Аналогічно можна грати, використовуючи сушу-море-ріку, тварина-птах-комаха
тощо
Божевільний генетик
Мета: розвиток уяви та фантазії, формування вміння мислити поза шаблонами.
Завдання: «Намалювати дещо/декого, що б (хто б)
поєднував у собі як найбільше ознак 2 інших предметів (чи істот). Головне –
фантазія, а логіка і здоровий глузд в цій грі відпочивають.»
Фантазуємо: невідомі тварини, незвичний транспорт, фантазійна страва
(рецепт додається) тощо.
Тух-тібі-дух
Мета: зняття негативних настроїв, розвиток самоконтролю, покращення емоційного
фону колективу.
«Зараз я скажу вам одне особливе
слово. Це чарівне закляття проти поганого настрою, образ та розчарувань і
всього того, що псує гарний настрій. Щоб це закляття спрацювало, вам слід
зробити наступне: почніть ходити по класу, але ні з ким не розмовляйте. Як
тільки ви захочете поговорити, зупиніться біля когось і тричі дуже сердито
скажіть чарівне слово «тух-тібі-дух!». Ваш «співрозмовник» має стояти тихо і
слухати, як ви вимовляєте «закляття», нічого не вимовляючи. Після того
продовжуйте прогулюватись класом. Час від часу зупиняйтесь перед кимось і
сердито-сердито вимовляйте чарівне слово. Щоб воно подіяло, важливо казати його
не в порожнечу, а певній особі, що стоїть перед вами. І ще одна умова:
посміхатись неможна! Тільки строгість і суворість – виплескування сердитих
емоцій».
IV.
Заключна частина – вправа-камертон «Кулька»
Всі учасники стають по колу.
Ведучий: «В роботі з дитячим колективом нам часто-густо доводиться самим
ставати дітьми, як би важко це не було (проблеми на роботі, в сім’ї, негаразди зі здоров’ям тощо). Проте ми маємо знайти
«спільну мову» з кожним із вихованців, з їхніми батьками, колегами. Оця надувна
кулька буде символізувати радість співпраці, гарний настрій, уважність один до
одного і т. п. І саме її нам треба буде передати від одного учасника до
іншого».
Передаємо кульку по колу:
-
затиснувши її ліктями;
-
затиснувши колінами;
-
затиснувши між головою та плечем.
«Домалюй картинку (за Е.
П. Торренсом)»
скорпіон
|
сонечко
|
баран
|
кабан
|
лев
|
качкодзьоб
|
коала
|
змія
|
муха
|
слон
|
папуга
|
пантера
|
заєць
|
жираф
|
риба
|
морж
|
Немає коментарів:
Дописати коментар